Vítáme Vás v našem zbrusu novém e-shopu! Stávajícím zákazníkům se omlouváme za nutnost nové registrace, musí to tak být - v souladu s GDPR. Doufáme, že se Vám tu bude dobře nakupovat, těšíme se na Vaše objednávky!
KATEGORIE

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 Obchodní podmínky firmy REMA CB spol. s r.o. provozující internetový obchod Značková-krmiva.cz , IČ 63908735, DIČ CZ63908735 

1. Obchodní podmínky

2. Informace o uzavřené smlouvě

3. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

4. Dodací a platební podmínky

5. Ochrana osobních údajů

6. Reklamace / Záruka 


1. Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě https://www.znackova-krmiva.cz provozovaného firmou REMA CB spol. s r. o. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatel) a kupujícího (zákazník). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající. Prodávající / dodavatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující / spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující / nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas.

Registrace v systému firmy REMA CB spol. s r. o. | Značková-krmiva.cz

Registrací a vyplněním údajů v partnerském systému pro komunikaci souhlasí zákazník se zasíláním obchodní nabídky a kupónů v elektronické podobě na elektronickou adresu, v souladu s požadavkem ust. § 7 zákona č.480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti.

2. Informace o uzavřené smlouvě

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit.

3. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky 387 425666 nebo 602140 355) nebo na e-mailu: info@znackova-krmiva.cz vždy s uvedením čísla objednávky!

Odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace - V souladu s § 53 (7) občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena uvedená na faktuře (včetně manipulačního poplatku a poštovného).

 

 zboží, které budete v rámci odstoupení od smlouvy odesílat zpět na naši adresu, musí být zabaleno v odpovídajícím obalu, aby nemohlo být zboží poškozeno při přepravě zpět, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.). Do balíčku vložte také kopii dokladu o koupi. 

Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

 Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Nejpozději však do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. 

Při nesplnění lhůty k odstoupení od smlouvy, kdy odstoupení od smlouvy musí být prodávajícímu nejpozději doručeno 14. den od převzetí plnění, je takové odstoupení od smlouvy neplatné. Při dodání zboží v poškozeném, nekompletním či jinak znehodnoceném stavu může prodávající po spotřebiteli požadovat kompenzaci za snížení hodnoty vraceného zboží, tím není dotčeno právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy bez jakékoliv sankce. Za znehodnocení zboží nemůže být považováno běžné poškození původního obalu, které vzniklo vybalováním zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je doručeno do 14 dnů od převzetí plnění. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, důsledku nedojde k prokazatelnému doručení odstoupení od smlouvy v uvedené lhůtě (např. pouhé zaslání vráceného zboží bez projevu vůle o odstoupení od smlouvy), nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

4. Dodací a platební podmínky

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, jelikož veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem dodán nový výrobek.

GEIS PARCEL – přeprava balíkem

Pokud nepřesáhne internetová objednávka (na http://www.znackova-krmiva.cz/) váhu 50 kg, pošleme balíkovým přepravcem. 

Pokud máme vámi objednané zboží skladem, odesíláme jej v den objednání (při objednání v pracovní den do 12 hod) nebo nejpozději následující pracovní den. Pokud zboží nemáme skladem, budete o této skutečnosti informováni, ještě před dokončením objednávky v košíku.

Řidič nebo zaměstnanec příslušného depa vás bude v den doručení kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–17 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a balík se vám pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

O odeslání zásilky vás budeme informovat emailem, ve kterém najdete odkaz na sledování vaší zásilky. U firem a podnikajících osob, kde se předpokládá pravidelná pracovní doba je potřeba telefonický kontakt před předáním dopředu domluvit – zapsat do poznámky objednávky.

GEIS CARGO – přeprava na paletách

spolehlivá, rychlá a moderní přeprava zboží po celém území ČR. Tohoto způsobu využíváme při vykrývání Vašich objednávek zboží, které má větší hmotnost a větší rozměry.

Zboží lze i osobně vyzvednout v sídle naší společnosti. Pak za něj můžete zaplatit předem, hotově nebo kartou na adrese: REMA CB spol. s r.o. U Pily 558/14, 370 01 České Budějovice v pracovních dnech po-pá v čase 7.30-16.30h

Platební podmínky

 HOTOVĚ (Osobní odběr na prodejně REMA CB)

 KARTOU (Osobní odběr na prodejně REMA CB) 

Při zvolení platby „Hotově“ při „osobním odběru“ zaplatíte zboží v hotovosti (nebo kartou) v sídle naší společnosti, poté vám bude zboží vydáno. Požadovanou platbu oznamte předem před danou transakcí. 

 DOBÍRKA 

Nejběžněji používaná platební metoda. Přepravní službě GEIS uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. U společnosti GEIS lze úhradu dobírky provést i platební kartou.

 PLATBA PŘEDEM - BANKOVNÍM PŘEVODEM 

Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po vyřízení Vaší objednávky (zboží je fyzicky připraveno do balíku nebo na paletu a je stanovena cena za dopravu), Vám bude na Váš e-mail odesláno AVÍZO K PLATBĚ, které obsahuje veškeré údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Po provedení platby jsou peníze na náš účet připsány obvykle během 1-2 pracovních dnů. Zboží i s daňovým dokladem odesíláme ihned po obdržení platby. Při převzetí zásilky od přepravní služby GEIS pak již nic neplatíte.

Neplaťte částku uvedenou na potvrzení objednávky, která Vám přijde e-mailem ihned po objednání. Zde uvedená částka se může lišit z důvodu upřesnění ceny dopravy, počtu balíků atd. a může se také stát, že Váni objednané zboží nemusí být aktuálně na skladě a skutečná dodávka se pak může od původní objednávky lišit. Při platbě předem tedy vyčkejte až na zaslání AVÍZA K PLATBĚ.

5. Ochrana osobních údajů

Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

6. Reklamace / Záruka

Záruční doba, platnost záruky a jiná ustanovení

Pouze v případě dodržení všech pokynů pro instalaci, návodu k obsluze a údržbě se vztahuje na zakoupené zboží, které bude využíváno k podnikatelským či komerčním účelům, záruka, a to v trvání 6 měsíců a smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí přísl. ustanoveními Obchodního zákoníku

Pokud je zakoupené zboží používáno pro soukromou potřebu činí záruka na zboží 24 měsíců a smluvní vztahy mezi účastníky se řídí Občanským zákoníkem. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí věci kupujícím. Má-li zakoupené zboží uvést do provozu jiná osoba než osoba prodávajícího, počíná záruční doba běžet dnem uvedení věci (zařízení) do provozu, nejpozději však, pokud od prodeje zboží do uvedení do provozu neuplynula doba delší 6 měsíců. Záruční lhůta se prodlužuje o stejný počet dnů, po které byla věc v opravě. Zjištěné vady zboží je kupující povinen uplatnit prokazatelným způsobem u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Záruka, která je delší než zákonná podle Obchodního nebo Občanského zákoníku musí být výslovně uvedena u zboží v záručním listu, nebo prodejním dokladu.

Záruční opravy

Pokud se u prodaného zboží projeví rozpor s kupní smlouvou (zboží nebude mít jakost a užitné vlastnosti smlouvu požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, bude odpovídat požadavkům právních předpisů, bude v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a bude odpovídat účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se zboží obvykle používá), zejména bude mít vadu, která se projeví v rámci šesti měsíců od zakoupení spotřebiče, má kupující právo na to, aby prodávající (příp. autorizovaný servis) bezplatně a bez zbytečného odkladu spotřebič uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.

Způsoby uplatnění odpovědnosti za vady (reklamace):

Práva z odpovědnosti za vady je kupující oprávněn uplatňovat u prodávajícího, u kterého bylo zboží zakoupeno.

V případě uplatnění reklamace doporučujeme zaslat  Reklamační list na e-mail adresu: info@znackova-krmiva.cz

Zboží k reklamaci zasílejte vždy kompletní včetně příslušenství. Předejde se tak prodloužení reklamace. V případě, že to povaha zboží vyžaduje, zbavte zboží nečistot.

Reklamační list spolu s kopií dokladu o koupi pošlete společně se zbožím na adresu:

REMA CB spol. s r.o., U pily 558/14 370 01 České Budějovice

Zákonná ani smluvní záruka se nevztahuje na tyto vady

Vada způsobená neodborným uvedením do provozu (neodborná instalace, která neodpovídá platným normám a bezpečnostním předpisům), neodbornou obsluhu a údržbu zboží, tak, jak je uvedeno v Návodu na obsluhu a použití.

Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho běžným užíváním.

Prodávající neodpovídá za vady, které byly způsobeny nesprávným používáním zboží, nebo jeho nadměrným zatěžováním, za vady způsobené poruchami nebo nedostatky v přívodních médiích, poškození statickou elektřinou, přepětím v elektrorozvodné síti, vady způsobené vnějšími vlivy, poškození při přepravě, stěhování, jiná manipulace, živelné události.

Závěrečná ustanovení

Označením CE je zaručeno splnění všech zákonných požadavků EU

Upozornění pro spotřebitele

Doporučuje kupujícímu při přebírání zboží zkontrolovat, zda není poškozené, zda je kompletní a zda je předán daňový doklad a řádně vyplněný záruční list.

V případě poškození zboží je nutné o tomto ihned při přebírání informovat dopravce, požadovat sepsání protokolu o škodě nebo případně uvést výhradu na dodací list. Doporučujeme o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího

U skrytých závad zboží nebo u vad zboží, které se vyskytnou v průběhu trvání záruční doby, je třeba reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění závady. Mechanické poškození spotřebiče však může být důvodem pro neuznání reklamace. V případě, že výsledkem reklamace bude vrácení výrobku prodávajícímu, doporučujeme kupujícímu, aby vadné zboží zaslal v obalu, který zabrání poškození výrobku při přepravě.

Pro zaslání zboží k posouzení reklamace je potřeba zvolit ekonomicky nejvýhodnější způsob dopravy.

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu zboží po dodání prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady elektronickou poštou na adresuinfo@znackova-krmiva.cz nebo telefonicky na číslo: 00420 602 140 355 nebo 00420 387 425 666 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ ADR

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“ 
 

Identifikační údaje o dodavateli:

REMA CB spol. s r.o., U pily 558/14 370 01 České Budějovice 

Zapsána v OR vedeném KS v Č. Budějovicích Spisová značka 5867 C, Krajský soud v Českých Budějovicích IČ63908735 DIČ: CZ63908735 tel: 00420 387 425 666